Personal April (III &) IV

Ik ben net begonnen aan een nieuwe baan en bankruptrichkid is er compleet bij ingeschoten. En dan ben je ineens twee weken verder. Foei, niet zo blij met mezelf. We gaan hem zetten onder valkuil nummer 1 in mijn bloggersbestaan. Het wordt dus nog even zoeken naar de work-blog-balans, maar dat komt vast goed.

Okay, back to business, tijd voor een diary. Dit keer een diary van een paar hele mooie lenteweken.

DSC_0253

DSC_0152

Op zaterdag wandelden Kenny en ik rond in zonnig Leuven, we maakten een paar foto’s en deden het verder heel rustig aan.

image

Ik maakte een selfie (oké, ik maakte er – zoals gewoonlijk – wel meer).

DSC_0107

DSC_0368

DSC_0341

Op zondag gingen we naar het Hallerbos waar in April de hyacinten in bloei staan, wat een prachtig plaatje oplevert. Het bos kleurt paars en heeft iets weg van een magisch sprookjesbos. We wilden dit graag eens met eigen ogen zien, en we werden niet teleurgesteld. Wauw!

DSC_0356

Kenny maakte er de mooiste foto’s, de perfecte gelegenheid om de nieuwe lens van de camera nog eens te testen.

DSC_0103

DSC_0306

Ook de zelfontspanner moest eraan geloven, want ik wilde heel graag een foto van ons in dit sprookjesbos. We hadden veel lol met het rennen van en naar het mini tripodje om de zelfontspanner opnieuw in te stellen. We hebben in ieder geval de wandelaars aan het lachen gemaakt.
coffee cup

Op maandagmiddag gingen we de stad in om nog even de laatste zonnestraaltjes mee te pikken en van een Crème Brûlée Macchiato te genieten bij Coffee Cup in Leuven.

image

Op vrijdag had ik mijn laatste dag op het werk. Mijn lieve collega’s namen me mee uit lunchen bij een heerlijk Grieks tentje en in de middag was er tijd voor een borrel. Als dessert deelden we een galaktoboureko, filodeeg met vanillecrème en zoute caramel. Superlekker.

image

image

En toen was het tijd voor een weekendje Frankrijk! We gingen naar Niederbronn-les-bains, een schattig dorpje in de Elzas in de buurt van Straatsburg.

image

image

We verkenden het dorpje en genoten van het lekkere weer en de mooie omgeving.

DSC_0155

image

De volgende dag gingen we naar Straatsburg waar we lunchten met een lekkere Flammekueche op een heerlijk terrasje aan het water.

DSC_0125  image

image

image

We ontdekten de stad en de kathedraal en weer ging Kenny los met het fototoestel. Ik sprong binnen bij Sephora en deed de inkopen die ik nog op mijn lijstje had staan: NARS orgasm blush (heel fijn, want die van mij had héél veel pan inmiddels), NARS albatross (eindelijk!) en een hele mooie nude lipstick van Marc Jacobs (reviews volgen).

DSC_0288

image

 

‘s Avonds vonden we op een binnenplaatsje een schattig klein restaurantje. Ik at heerlijke asperges met ossenhaas. Superlekker!

DSC_0486

De volgende dag deden we het rustig aan en lieten we ons masseren. Natuurlijk maakten we nog een paar foto’s.

DSC_0403   image

Het was een heerlijk uitstapje en het voelde even echt als vakantie. Ik heb heel hard genoten van deze zomerse dagen!

 

 

Leave a comment